4/03/2013

What`s in my makeup bag


I have always loved to sneak a peek into other girls makeup bags, it`s very funny! I believe that you can learn a little bit about someone`s personality this way and of course - to get new ideas for your daily use. So I decided to show mines too.


Those are the products which I`m caring almost everyday in my bag:
  • Yves Saint Laurent Volupte Sheer Candy in colour 05 Mouthwatering Berry
  • Chanel Universal Compact Powder in shade 20
  • L`Occitane hand cream with a scent of roses
  • L`Occitane Green Tea solid perfume
  • Carmex lip balm
  • Dior Serum de Rouge in colour 760 Rapberry
  • Chanel Rouge Allure in colour 70 Adorable
  • Sephora roll-on blush brush
  • Bourjois Healthy Mix concealer in share 52
  • Makeup bag is from Turkey, a gift from my mom






    Are you caring any of those products? How do you like them?


    Eve

2 comments:

  1. Zavi kosmetine! O taip pat ir viskas, kas joje slypi :) Siaip as esu didele gerbeja chanel lupdaziu (coco rouge), bet vis ziurineji ir YSL.. ar patartum ji pirkti? taip pat esu naujoji tave sekeja:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika, malonu, kad skoniai sutampa:)

      Kas liečia lūpdažius, tai čia labai individualus reikalas. Pvz, aš esu Chanel gerbėja, o mano mamai labiau patinka Dior. Bet šitie YSL Volupte Sheer Candy yra vieni mano mylimiausių iš visų. Todėl, kad puikiai drėkina (ypatingai gerai naudoti žiemą, nes neleidžia lūpoms išsausėti ir suskilinėti), suteikia švelnią spalvą (idealu dienai), lūpos atrodo sultingos, veidrodinio blizgumo, tarsi akvarele nudažytos.

      YSL Rouge Volupte yra kreminiai, žymiai "sunkesni" nei Sheer Candy, turi labai patrauklią atspalvių gamą. Šiuos vadinu "tikraisiai lūpdažiais", o Sheer Candy tai daugiau tarsi drėkimantis balzamas, suteikiantis spalvą.

      Ir nors man patinka abu, labiau mėgstu Sheer Candy, nes man tiesiog labiau patinka lengvi, veidrodinio blizgesio, drėkinantys lūpų dažai. Ir kvapas nuostabus :)

      Delete